Na rozgrzewkę oglądamy pojazdy marsjańskie (rozszerzona rzeczywistość - opcje „Select Spacecraft” (Wybór pojazdu), potem opcję „Pick by marker” (Wybierz wg znacznika). Dotykając ikonki z literą „i”, można wyświetlić krótki opis pojazdu lub sondy w języku angielskim, a w przypadku niektórych pojazdów (np. łazika marsjańskiego Curiosity) możliwe jest także sterowanie pojazdem (służy do tego ikonka z pojazdem i strzałką), aby wysunął antenę lub ramię wysięgnika) i aby rozruszać głowę gramy w Math Duel - Gry na 2 (wszystkie działania i najwyższy poziom). Oglądamy niebo nad nami w SkyViewFree - 20 min.
W Seesaw wchodzimy do klasy HS i oglądamy film Rufus w opałach, dyktujemy (zapisujemy) notatkę, jakich wyborów dokonaliśmy - 20 min
Mamy konta na GOOGLE oraz na PREZI.COM. W domu wymyślamy temat blogu i projekt prezentacji. Zakładamy blog. Tworzymy prezentację. Adresy umieszczamy na padlecie. Oglądamy i dyskutujemy na temat bezpiecznej pracy w sieci.
Zapisujemy się do eklasy w OEIiZK
Uczniowie szkół podstawowych rozpoczynają szkolenie 12 listopada 2015 r., przewidywane terminy spotkań to 26 listopada 2015 r. i 13 stycznia 2016 r. (spotkanie kończące).
Uczniowie szkół gimnazjalnych rozpoczynają szkolenie 28 października 2015 r., przewidywane terminy spotkań to 5 listopada 2015 r. i 17 grudnia 2015 r. (spotkanie kończące).
Eklasy są dla uczniów szkół podstawowych Programowanie w języku Logo w środowisku Logomocja oraz uczniów szkół gimnazjalnych Programowanie w języku Python. Każde ze szkoleń to kurs z podstaw programowania, który pomoże uczniom przygotować się do startu w drugim etapie konkursu miniLOGIA lub LOGIA. Szkolenie będzie obejmowało około 70 godzin pracy online i dwa spotkania stacjonarne. Jednym z warunków uczestnictwa jest ścisłe przestrzeganie terminów.
http://pl.padlet.com/marostkowska/8s2orlycun28
http://pl.padlet.com/marostkowska/8s2orlycun28