Strona główna MRoOZE

Kartezjusz - " wątpię więc myślę; myślę więc jestem a Korczak - "twórcze nie wiem"
Informatyka ma tyle samo wspólnego z komputerami, co astronomia ma z teleskopami
- Edsger Wybe Dijkstra

3 lekcja - 12 X 2016, godz. 9.15

Przychodzimy po dwóch tygodniach, wszyscy wyrównali poziom i mają przerobione wszystkie ćwiczenia i projekty włącznie z instrukcjami warunkowymi (Logika i instrukcje if) i chwalimy się swoimi projektami: super magiczną ósemką.
Umiemy używać funkcji random(min, max) oraz round(liczba)
Znamy operatory logiczne i wiemy jak działają
Umiemy pisać warunki np:

if (warunek) {
++++++co ma być wykonane, jeśli warunek jest prawdziwy;
}
dalej wykonują się instrukcje programu, lub:
==================================================
if (warunek) {
++++++co ma być wykonane, jeśli warunek jest prawdziwy;
} 
else {
---------- co ma być wykonane w przeciwnym razie;
}
dalej wykonują sie instrukcje programu
==================================================
lub instrukcja warunkowa zagnieżdżona:
if (warunek1){
++++++co ma być wykonane, jeśli warunek1 jest prawdziwy;
}
else if (warunek2) {
----------co ma być wykonane, jeśli warunek2 jest prawdziwy;
}
else {
 !!!!!!!!!!!!!!!!!! co ma być wykonane w przeciwnym razie;
}